nuffnang

    Sunday, April 24, 2011

    study room is the best place to study...betul ke tak??

    Salam semua (^_^)

    gua baru balik dari bilik study sebab dari pagi gua tak study kejenya pagi tadi bangun dah lambat gilaa (anak dara hapelah ni) sebab tidur lambat kot...pastu borak-borak ngan roomate tengok matahari dah memancak atas kepala..alamak!!dah tengahari perut yang lapar terasa ingin diisi..sebelum keluar mengisi perut, loading Maharaja lawak dulu dekat youtube dengan harapan lepas makan nanti bolehlah bergelak ketawa..=.=

    lepas makan, gua dan roomate layan maharaja lawak, okey gua geli gilaaa dengan jambu..bukan ape, muka ala-ala otai samseng tapi baju pink..omakaih!!!terus gua tak suka pink dan nak tukar semua benda warna pink yang ada termasuklah blog ni..perasan tak??xada pink dah..hehe (bukan sebab jambu semata-mata) padahal cadar sekarang pink lagi :P tapi serius lawak sangat..adeih,pecah perut gua dengan roomate gua bergelak ketawa sambil bergolek-golek di atas katil

    layan lagi Jozan, ok diorang memang terbaik!!!rasanya depa peluang nak menang tinggi kot sebab dua-dua lawak..kekadang tu walaupun lawak tu biasa, selalu kita dengar namun bila zizan dengan johan buat benda tu jadi kelakar gila...dengan nada, intonasi,ekspression..huahua...mantaplah!!!eh, tersadul pulak dari tajuk entry ni..ekekke..kan gua dah cakap, gua tak boleh start menulis, idea mencurah-curah terus ke keluar..ngee

    gua rasa tak boleh jadi study kat bilik sebab petang tadi gua godek-godek blog pastuh rasa xnak dah blog pink, terus gua edit header yang tak seberapa..lantaklah janji gua puas hati dengan hasil tangan gua yang hanya ambil masa tak sampai setengah jam tuh,biarlah asalkan tak ada dah header dengan muka gua yang tak sememeh itu..hehe ^^

    gua main coding sikit-sikit dan carik template,bapak buang masa kan tak sedar diri nak final beberapa hari lagi,semput gua!!jadi gua ambik keputusan nak pergi bilik study..alhamdulillah bila tengok orang lain semua fokus hadap buku sampai nak tembus dengan dahi berkerut seribu itu banyak memberi motivasi pada gua untuk turut sama study..hehe..kat bilik kalau hadap laptop, bukak buku depan twitter/facebook memang tak jadi kerja...lagipun kat bilik study best sebab ada air-cond,hehe..kalau kat bilik ni ada air-cond can best..hehehe,demand betul!!tetiba jeles dengan memeber yang buat a-level kat help college sebab bilik depa ada air-cond...

    satu lagi nak citer kat korang hari tu lecturer gua call gua suruh jumpa dia walhal gua takda kelas pun hari jumaat,namun gua gagahkan diri pergi kolej walaupun dalam keadaan agak malas..rupa-rupanya dia nak bagi cupcake yang ada 3A kat atas tu,alaaaaa sweetnyaa ..thanks a lot madam noreha,lecturer statistic gua...semenjak akhir-akhir ni dia agak rapat dengan gua dan dia cakap dia sukaa nama gua..padahal class rep ada, namun gua juga yang menjadi pilihan hatinya..agak touching jugak gua bila dia peluk dan wish all the best for this final exam..ngaaa,kali kedua gua touching ngan lecturer kat sini, nangis rasanya =.=

    inilah cupcake pemberian madam Noreha tu..3A means kena dapat dan score semua A..aminnn..ada beberapa member gua cakap gua sama macam dia kalau pakai spek..ekeke,lawaklah!!she's smaller than me

    gambar kenangan bersama lcturer math, tak semua adaa..ramai dah balik..namun begitu kenangan bersama korang pasti tak akan kulupakan..banyak oh menda gua belajar kat sini,bersyukur gua dapat groupmates yang tak ada banyak problem macam group lain ^^

    ok dah, gua nak tidur esok kalau bangun awal boleh pegi jogging..hehe,lama seh tak jogging dah rasa lemau badan gua..pegi bilik member tingkat 5 pun penat semalam,adeih..kepada yang berkenaan, kalau tak suka baca blog pasal personal life orang lain, tak payah la buka blog tu lagii..gua tulis blog memang untuk luahan perasaan dan cerita pasal kehidupan gua dengan harapan bila gua dah ada cucu gua boleh baca lagi kisah hidup gua zamn lampau dan boleh bergelak ketawa  bersama cucu-cucu...kihkihkih :)

    p/s: doakan gua rajin study da jangan lupa undi gua kat contest tuh *walaupun harapan nak menang tipis*

    8 comments:

    Mysara Ab Rahman said...

    alahai sweetnyer cupcake tu..:)

    NuReLLe said...

    hepppp...heppp...pencurang PINK!!!!!

    haha

    Ardini Humaira said...

    wahhh cupcakes... rindu nak telan :D

    Cik SCC said...

    smoga dapatlah 3A tu... ! ^^,

    sjaa64 said...

    @mysara

    kannsweet sgt lecturer tu..huhu :)
    comell je kan

    sjaa64 said...

    @NuReLLe

    wahaahahahahha..jambu telah membuatkanku jadik pencurang pink!!lalalalalala

    sjaa64 said...

    @Ardini Humaira

    hehehheheheh..jom kak dini kita telan sesama..hehe ^^

    kAmi dAn mEreKa said...

    baik jambu, dari balas dok melucah je, hehe =)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...