nuffnang

    Tuesday, April 5, 2011

    positive thinking,jangan mudah menyerah kalah...


    sekalipun hati ini rasa begitu gundah gulana...
    gudar,sedih dan pilu menguasai diri..
    kecewa dengan diri sendiri...
    memikirkan apakah yang akan terjadi...


    namun ingatlah,ada lagi yang lebih malang dari kita
    lebih tidak bernasib baik dan kurang berupaya...
    yakinlah dan bersyukurlah dengan diri sendiri...


    saat ini aku rasa bagaikan tidak senang duduk...
    buat itu tak kena buat ini tak kena...bangun mandi berjalan study...


    mungkin aku dah cuba yang terbaik tapi aku masih tidak berjaya ;(
    janganlah mudah melatah bangun dan sedarlah...
    ini semua dugaan dan cabaran Allah kepada hamba-Nya..


    aku tahu mungkin masa semakin semput...
    bak kata orang dah hampir di penghujung jalan...
    namun aku tidak akan mudah jatuh,rebah dan menyerah kalah..
    aku yakin aku mampu...i'll try my best!!!


    apapun aku akan berusaha hingga ke penghujungnya
    believe in yourself and you'll be fine
     THINK POSITIVE!!




    nukilan luahan hati dan perasaan saat ini (~_~)





    4 comments:

    Unknown said...

    hahaha..dia baca la tu..lecturer apik pon ader tanyer lidi kt mane sakng..hahaha

    sjaa64 said...

    @apik pehe

    yeke..huhuhuhu..tersentap kot bila dgr dia panggil jaa..first time ni lecturer pggil jaa.hehe :)

    SyedGraphix Dot Com said...

    yeahh! gud spirit! think positive .. nothing can against uuu! wee~

    sjaa64 said...

    @SyedGraphiX

    thankx syed!!!i will ;D

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...