nuffnang

    Saturday, April 2, 2011

    menjadi editor 100 penulis :D

    Assalamualaikum semua ^^


    macam biasa aku akan periksa e-mel aku untuk tengok kalau-kalau ada e-mel baru masuk sebab biasanya aku akan subscribe lepas aku komen sebab aku lebih suka baca apa tuan blog tu komen balik lepas aku komen dekat blog dia,namun dekat certain blog je la..jenuhla kalau semua kan ^^


    bila aku buka e-mel tengok yang aku dapat invitation untuk menjadi editor blog 100penulis... waaa,sememangnya aku teringin untuk menulis dan menjadi editor di sini..selain itu boleh berkenal-kenalan dengan rakan-rakan baru iaitu editor lain di sana kan...sila klik banner untuk ke blog 100penulis.



    100penulis

    www.100penulis.com



    apa itu 100penulis???okey ni aku ambil dari pengenalan 100penulis itu sendiri =D

     "Tujuan blog ini diwujudkan ialah untuk memberi kesempatan kepada 100 orang editor bergabung bersama-sama. Kesemua editor ini boleh menulis entry untuk apa jenis isi kandungan sekalipun. Bebas membincangkan hal isu semasa, tutorial, promosi blog dan sebagainya."

    faham la kan..kiranya seramai 100 penulis akan bergabung bersama idea dan pendapat yang berbeza di dalam sebuah blog..wah,mantap kan :) maksudnya di sini, setiap editor akan dapat tugasan bergilir-gilir bagi menulis entry di dalam blog ini...ini membuatkan aku tertarik nak cuba join dan terpilih jua..

    aku akan memulakan tugasku sebagai editor mungkin bulan 7 ini kerana aku akan menghadapi peperiksaan besar pada bulan hadapan..begitu juga dengan blog ini pasti tidak dapat aku update dalam masa sebulan lebih ini..huhu...janganlah terus lupakan jaa okey, berehat dari blogging untuk seketika sahaja =D

    jom ramai-ramai ke blog 100penulis dan jika berminat menjadi editor bolehla apply kerana admin masih membuka ruang bagi pengambilan baru bulan April ini..semoga berjaya!!


    p/s: invitation ketika daku sibuk..namun peluang ini tidak akan aku persiakan :)

    6 comments:

    apikpehe said...

    amboi..hehe..apik xleh join sbb apik x reti paper..haha

    fakarepain said...

    eh2.. dah gna intensedebate dah ye.. hehe..hebat2..

    100 penulis ni macam hebat je.. hehe

    sjaa64 said...

    @apikpehe

    laaa..xreti asal lak...xsusah pun,just post entry kita kat situ dan kenal2 ngan blogger lain..huhu :)

    sjaa64 said...

    @fakarepain

    hahhahaha..guna kejap je,xbest la..susah nak carik balik klu org komen..

    joinlah 100penulis ni..hehe :)

    chenta said...

    welcome to the club, new editor....


    from senior editor,
    chenta ^_^

    sjaa64 said...

    @chenta

    thanks senior!!
    sila beri tunuk ajar ok ! =D

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...