nuffnang

    Monday, April 4, 2011

    tetiba buang tebiat sorang-sorang

    Assalamualaikum...

    disebabkan housemate dua-dua takde rasa bosan yang sangat melampau,yelah rasa kesunyian kot..walaupun dok tengah study,layan lagu bukak youtube tetap rasa bosan sebab dok sorang-sorang..at least klu ada dua orang lagi makhluk tu bolehla dok sembang-sembang ngan gelak-gelak kan..


    apa lagi buat keputusan nak carik tempat untuk buat kerja,sebenarnya perut lapar...memula ingat nak pergi makan dekat kfc past tetiba teringin nak makan nasi goreng kerabu..ngaaa!!terus tak jadi pergi makan ayam tukar nak makan nasi goreng..sampai
    kat kedai,carik port paling best untuk duduk dorang-sorang tanpa rasa malu dan segan silu..serius sepanjang belajar kat sini aku tak pernah makan sorang-sorang kat kedai,mesti ada kawan kalau aku pergi sorang mesti aku bungkus tapau aje..


    duduk elok-elok sorang-sorang sambil dengar lagu mp3 dan bukak buku chemistry dekat tempat paling hujung dan aku buat kerja macam biasa,waaa..buang tebiat betul..mana pernah-pernah aku study kat food court macam ni pastu sorang-sorang lak tu ^^

     di food court inilah aku study +makan sesorang..tapi aku duduk hujung sekali pastu pasang mp3,nah tak hirau pun orang sekeliling..hehehe..

     nasi goreng kerabu..sedap jugak kot..pasni boleh makan lagi :)


    ABC yg tak berapa nak sedap ;(
    rindu ABC syeksen 2 oh..lama tak makan...

    haaa,itulah kisahnya sampai 2 jam aku kat situ dari 3.30sampai 5.30...okeylah kan carik suasana baru tapi bila aku pergi cerita kat kawan aku dia gelak besar,xcaya aku buat kerja tu..hehe..aku nak makan kat kedai sorang-sorang pun segan,inikan pulak nk bukak buku sampai 2 jam..buang tebiat la ni..hikss!!

    p/s:sapa boleh teka tempat aku makan ni ktne??hehe...senang je

    25 comments:

    munira sajuti said...

    ko tunjukkab bukti ni kat die, bagi die percaya yang ko betol2 buat ! HAHA

    Anonymous said...

    plaza masalam

    Along Usop said...

    ngee.. sian nye... =.=

    fa.ismail said...

    nsi grg tu mcm sdp...

    Unknown said...

    jaa..apik give up..xleh teka..hehe..mmg xtau kt mane..

    ardinihumaira said...

    sedapnye dia makan ;)

    Anonymous said...

    ole2

    sjaa64 said...

    @muniraksasa (;

    hahahaha..aku jrang suh member baca blog aku,segan kot..klu diorg baca sndiri taktaw la..huhu

    sjaa64 said...

    @Anonymous

    bukan plaza masalam la..hehe

    sjaa64 said...

    @Along Usop

    sian kan..hukhuk

    sjaa64 said...

    @cik fa

    hehe,apik tak knal kot...kat shah alam :)

    sjaa64 said...

    @ardinihumaira

    hheheh..bolehla tahan..hikss ^^

    sjaa64 said...

    @Anonymous

    wahahaaha..ni dak intec ke??
    betul la tu ;D

    FaKArePa!n said...

    macam mantap je nasi goreng kerabu tu.. hehe

    CIK TOM said...

    kat mana tue??abc frado sek 2 best..hehe

    sjaa64 said...

    @FaKArePa!n

    haah..sedap kot :)

    sjaa64 said...

    @FaKArePa!n

    haah..sedap kot :)

    sjaa64 said...

    @CIK TOM

    ksat sy.18 jep..hehe...abc fradoo tu mmg sdplah!!lama lak tak mkn ..huhu

    sabenazakey said...

    terasa teringin nak makan abc di malam hari,.

    Hajar Hasan said...

    ouh! tidaakkk~ saya mahu ABC itu. meleleh ni. huaarrgghhh!!!

    Puteri Katek said...

    ABC tu nampak sangat sedap!!!

    sjaa64 said...

    @sabenazakey

    tu la pasal kan..huhuhuhu..bestnyer^^

    sjaa64 said...

    @HAJAR hasan

    alaaaa..ABC tu xbrapa sdp sgtlah..huhu

    sjaa64 said...

    @putERi-kAtEk

    nmpak sedap...tp rasanya kureng..hukhuk

    sjaa64 said...

    @Fariha Ismail

    thanks a lot :)nnti i singgah :)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...