nuffnang

Tuesday, January 4, 2011

selamat menempuh alam perkahwinan akmarizam :D

cuti semester lepas gua ada pergi rumah mak sedara kat kota bharu,kelantan selama seminggu sebab anak dia a.k.a sepupu gua la nak kawin...kami agak rapat la jugak tu yang sampai pergi awal pulang lewat tu..

bergambar bersama pengantin perempuan..opps,tudung senget :p

nila satu-satunya sepupu yang sebaya

eh,nak jugak die nih!

jangan ingat org laki x bersolek..haha!

haaa,ni la pengantin tu :)

bersama ibu kedua belah pihak

posing lam bilik pengantin jap!

sekali lagi,ajak si baju ungu sekali..hikhikhik

antara jemputan yang datang

bunga manggar ni jaa buat


yang ni jangan tak percaya okey!jaa panjat guna tangga dan pasang semua benda ni..siap memaku lagi..lewat gila tidow dah dekat kol 4 sudah..mula-mula xjadi nak pasang,pastu last-last minit lepas kol 12 baru ada cadangan nak pasang...ingat nk bergambar dalam bilik je...org lain laki2 pun da tidow,ape la...ambik alih la..sepupu n akak tukang bagi arahan,senget ke ape..huhuhu..xpela,simple2 pun ok la la

pengantin yg sporting...lawak plak..hhehehehe :p
when will be mine??hahaha,tetiba gedik nak kawin :p
Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...