nuffnang

Monday, January 3, 2011

get well soon aqil zakwan

dah masuk sebulan lebih sepupuku,aqil zakwan ditahan dalam wad ICU kerana jangkitan kuman dalam darah dan paru-paru...sungguh kesian sampaikan menitis air mata bila aku pergi melawat dia di hospital..berat mata memandang,berat lagi bahu memikul...dia baru sahaja mencecah umur 9 bulan lebih..

habis semua mata,bibir bengkak..

sedih kan??

tangan pun turut membengkak..banyak masuk air daa..

sebenarnya memang xbole ambik pic lam icu..tapi aku curik2,agak2 angkat fon sikit pastu snap..nasib baik nurse xnampak...bukan ape,dalam tu bnyk mesin takut ganggu sistem je~

ni anak sulung mak su dan ayah su..


ni pic masa raya hari tu...hehe,penumbuk tu saje edit :p

my dear friends,blogger...wish him get well soon..thanks a lot :D

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...