nuffnang

Sunday, January 23, 2011

macam-macam hal lah diorang nihh!! :D

salam semua...hari ni hanya nak kongsi sikit pengalaman dengan sepupu jaa..diorang ni memang nakal sempoi habis..hahaha..aku balik rumah pakcik kat klang,pastu mulalah main dengan anak-anak dia ni...sebenarnya nak tengok baby baru lahir,haziq namanya :D jaa ada snap beberapa pic diorang yang sangat nakal nih..layan~

ini dia haikal dan khairunnisa..haha,asyik-asyik main je dalam kete xleh nak duduk diam langsung..pastu diorang nyanyi lagu macam-macam...peminat AF wooo,semua diaorang kenal..akim,mila,stacy,syahir..haha,kalah aku..mentang-mentang lah aku ni dk kolej,xde tv :'(..seingat aku AF7 la aku tengok sebab masa tu lepas spm..yang lain xdpt pun sebab memang dari darjah 6 lagi duduk asrama..balik pun jarang-jarang..
hahahha,ini muka paling buruk ok!!jangan tiru gaya ini di rumah..lalalala,sempoi betu la..geram aku dibuatnya..

ini haikal...selalu ajak aku main ps..hampeh betul,asyik2 kalah jep..aku manalah reti main benda alah tu,main jarang-jarang sekali je pun..dia ni main hari-hari balik sekolah main,malam nak tidor main..pastu mulalah la ayah di bebel suruh tutup..sampaikan xnak makan nasi pun ade sebab nak main ps sangat..nampak kaki sebelah tu??tu abang sulong,hakim sama tua dengan adik bongsu aku,ila..xnak ambik gambar la pulakkk..
aku suka tahi lalat besar kat tepi bibir dia..nampak manis..tiap kali aku pegi ru ah pakcik kat klang,dia mesti datang nak tidur ngan aku..hehe :)
peace no war!!
inilah sebenarnya nak tunjuk..pic sepupu baru :D ni aku baru tidurkan dia..heee,boleh jadik calon menantu x?sudah pandai tidurkan baby ni..sebelum tu punyalah nangis,aku ambik dukung,tepuk-tepuk terus dapat tidur...eh,senang betul rupanya..
okey,nak jugak...asyik pic korang je..hhaahhah..ada video diorang nyanyi..tapi biarlah kang ade yang menanah telinga dengar..hahahaha
sukanya dapat jadi baby balik..hahahahha,kejenya makan tidor dan nangis..best kan3???

tu je kisah anak-anak ayah cik.. :D aku dah macam rapat sangat dengan diorang sejak-sejak belajar kat shah alam ni..cuti-cuti pergi lah sana,malas nak balik ganu..penat seh balik jauh2,kalau naik belon xpa la jugak..

p/s:adik aqil makin sembuh,dah xguna mesin lagi..jaa ada tulis dalam entry ni pasal dia..thanks kepada yang baca entry tu dan mendoakan dia..sekarang doa lagi semoga dia cepat-cepat sembuh,balik rumah dan jadi aktif  macam kanak-kanak lain..hampir 2 bulan kat hospital~




Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...