nuffnang

Tuesday, May 8, 2012

saya cuma......kecik hati :'(

Assalamualaikum........




saya bukan nak marah saya bukan jenis yang suka berdendam...
cuma saya rasa kecik hati bila awak cakap macam tu..
niat baik saya telah awak salah ertikan, salah faham
saya cuba yang terbaik nak jernihkan keadaan...
tapi saya telah menjadi mangsa keadaan :(



kenapa awak perlu tengking dan marah saya???
awak nak marahkan orang lain tapi kenapa saya yang jadi mangsanya??
saya cuba bersabar dan terik nafas dalam-dalam...
dalam hati saya sangat sakit, pedih dan perih (T_T)



saya malu dengan semua orang yang dengar time awak marah tu
saya tak nak keruhkan lagi keadaan...


saya hanya mampu diam dan membengkak dalam hati...
saya tahu duri dalam hati ini akan menyebabkan nanah nanti
kalau dia tidak dibuang dan dikorek secepatnya...
boleh juga menyebabkan penyakit lain yang tidak diingini...
sebab tu saya nak cuba ubati dia...




dan kepada awak, in case awak baca entry ni....
saya rasa awak perlu berubah, jadi lebih sabar dan bertenang..
jangan nak marah dan tengking orang sesuka hati......
cuba faham perasaan orang lain juga kalau awak di tempat dia...


saya tak marahkan awak, saya still nak fikir positif
awak mungkin penat, stress sebab tu jadi cmni....
i just need some space and time for myself...
saya bukan berdendam atau merajuk...





saya cuma....
saya cuma....
saya cuma...
saya cuma....



kecik hati..




i hope u can think bout others too ^^



kita bukan setakat kena jaga hubungan dengan Allah je, tapi hubungan sesama manusia itulah yang lebih penting... kalau kita faham tapi tak amalkan dan hayatinya memang takde gunanya lah kan   :D

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...