nuffnang

    Sunday, March 25, 2012

    meet girlfriends at midvalley

    Assalamualaikum............



    cuti semester lepas kan aku balik Malaysia, haaaa...apa lagi rancanglah dengan memember nak keluar jenjalan...disebabkan masa aku balik tu semua orang tengah sibuk bertungkus lumus belajar, so kat kampung tu takde oranglah....aku buatlah perancangan nak jumpa diorang dekat midvalley sebab senang public transport, satu lagi dia macam kat tengah2 antara kami bertiga...


    aku datang awal beberapa hari ke rumah pak cik dekat klang semata-mata nak jumpa kawan-kawan lama kat KL..hee...disebabkan filght aku hari tu hari ahad, so hari sabtu tu kitorang keluar...sambil2 tu aku boleh pau baucer buku 1Malaysia kawan aku..heeee (^_^)v



    kosong kan??haaa, actually pak cik aku tinggal dekat lembah klang iaitu tempat perhentian terakhir...;masa ni aku naik pagi2 sangat sebab semua orang nak pegi sekolah, pegi kerja...so takde orang yang nk hantar aku pegi ktm kan??aku dengan gigihnya naik ktm dalam pukul 7 pagi sorang diri, sebenarnya bukanlah first train pun...dalam pukul 5 dah ada, tapi aku naik ni adalah pekerja yang nak pegi kerja jugak naik...


    kalau takde gambar sendiri tak sah eh??haaha...oh, korang nampak tak pantulan cermin dekat sisi aku, ada sorang indian girl....actually time aku menaip ni baru aku perasan ada pantulan orang, sebelum ni tak pun....kahkahkah...aku tunggu kawan aku dekat kl central sebab malas nak gerak pegi midvalley sorang-sorang...haa, apa aku nak buat sorang-sorang??boleh je aku usha2, tapi awal gila kot...ntah-ntah kedai pun tak bukak lagi...


    apa lagi, aku pusing satu kl cental tengok baju, usha kedai buku dan aku sempat makan ringan-ringan...tunggu ieka dulu...dalam pukul 9 lebih camtu ieka pun sampai, kitorang pun jalan-jalan dulu kejap then terus ke midvalley...


    sampai je aku ngan ieka, tengok nana dah sampai dulu...dia sorang-sorang sebab actually nak tunggu kawan dia tapi orang lain lambat pulak...haaaa, rindu betul..nilah dua orang girlfriends aku kat sesma dulu, ada sorang lagi yang rapat anis kitorang berempat memang selalu sama-sama....ponteng sama-sama, lepak sama-sama, study sama-sama...haaaa...pergi kelas tambahan lambat sesama, ponteng riadah lepak surau..waa, rindu gilaa kenangan dulu weh!!


    inilah dia dua orang mangsa aku, yang tudung hitam tu ieka dan purple tu nana...kitorang memang semua single lagi, kalau ada salah sorang yang korang berkenan boleh aku rekemenkan..kahkahkah....sampai-sampai makan dulu beb!isi perut katakan...ni food junction kat midvally, paling atas..



    kitorang baru makan sekejap, ain pun sampai...one of my classmate at sesma...taangkap gambar dulu!!haaaa, apesal ngan pipi aku tu weh??gelembung semacam je macam kene pam dah tu..aihss, tak bole jadi nii...serius doh, kalau aku senyum mata jadik sepet dan pipi aku naik macam kek yang keluar oven tuh...grrrr!!



    next, kitorang pergi MPH, carik buku-buku dan alat tulis...nana nak habiskan baucer buku 1Malaysia tu sebenarnya...kitorang pun apa lagi, pau nana lerr!!haaaaha..nana beli buku adalah beberapa bijik, tengok tu kemain ramai orang yang beratur nak beli buku...panjang weehh barisan nak queue ni...ieka dan nana sibuk mengira harga barang, bukan apa baik kira supaya tak rugi...dia tak akan pulangkan wang kita kalau tak ada lebih, so baik kita beli extra dan tambah bayaran beberapa ringgit lagi..


    inilah stationary yang berjaya aku pau dari nana, banyak wehh..dalam rm 35 jugak nih semuanya...pen kaler-kaler tulah yang mahal...pensil stabilo sebab aku kat sini kan exam pakai omr, senang beli pensil cenggini..hihi...tuh highlightr,pen dan sticky post..thanks a lot my dear nana!!!haaha, lain kali bolee pau lagi :P semangat sikit aku nak belajar kalau warna warni nih...tak lama lepas tu iza dan 2 orang kawan dia lagi datang..yeay!!



    kita main bowling sama-sama...hee..best2!!iza ni pulak housemate aku kat intec selama 2 tahun, so kitorang memang rapatlah pegi makan sama-sama, keluar jaenjalan sesama, main futsal sama-sama, share stories dan banyak lagilah...gambar yang kedua belah kanan tu kelihatan ieka tengah main love hape benda ntah...tapi yang pesti dia dapat hot stuff you!!perh!! hot dowh kawan aku..feeewitt!! main saja-saja je, takde niat nak caye ke apa kan...just for fun! :)


    Izah, ain, nana dan ieka (^_^)




    kami semua...yeay!!!thanks a lot gugurls sebab sudi turun ke midvalley jumpa aku....happy!!nasib baik diorang takdelah busy sangat time ni, baru lepas exam, ada yang baru masuk sem baru dan macam-macamlah, aku je tengah cuti..hehe :p


    dalam pukul 6 camtu dah gerak nak balik klang tak train delay lama sungguh ya rabbi!!!pastu kat kl central delay lagi, geram betul rasanyaa...aku sampai port klang lambat gila dalam pukul 8lebih dah camtu, haish...nasib aku masih dalam mood musafir kann...


    tu je sebenarnya nak cerita pasal keluar midvalley hari tu...i miss and love u guys so much!!! i wish all the best in whatever you are doing and may Allah ease us :D



     Kawan kita adalah cermin kepada diri kita, jadi pilihlah kawan yang betul :D


    No comments:

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...