nuffnang

    Friday, March 25, 2011

    video kahwin pertama yang aku edit..

    salam semua ^^

    dua tahun lepas, 2009 kedua-dua orang ibu saudara aku kahwin, sorang bulan 6 dan sorang lagi bulan 7..tapi sayang,bulan 7 tu aku tak dapat balik sebab baru je lagi daftar kat intec dan sangat sibuk, tapi yang kahwin bulan 6 tu aku belum lagi mendaftar dan masih lagi pelajar lepasan spm yang tak ada apa-apa nak buat...memang banyak la aku tolong mak cik aku,hias itu,ini,jahit manik buat gubahan dan tolong dia beli barang hantaran..bestkan...tapi untuk mak cik aku yang aku tidak dapat pulang,aku ada buat video khas untuk dia,jom tengok!!!


    lambat loading??bolehla terus ke  sini

    aku adalah edit beberapa video lagi,tapi ni memang yang first video kahwin..amacam??okey tak bagi amatur??komen la sikit..hehehe =D

     aku tahu banyak lagi kekurangan yang perlu diperbaiki kan...apa yang penting,tuan video ni sangat suka dan terharu dengan apa yang aku buat..hehehe..tetiba rasa nak kawin,hehehe,gatal betul belajar tak habis lagi calon tak de lagi nak kawin hape!!

    12 comments:

    Ammar said...

    Nak kahwin jgk...hehehehehe

    sjaa64 said...

    @AMMAR YASIR

    hehehehehe..boleh2,tunggu masa nanti kawin la klu ada jodoh...heheh (^_^)

    KyêrulL said...

    nak kawen!! hahahaha.. ^.^

    sjaa64 said...

    @KyêrulL

    hahhaha..boleh2,nak kawin jugak!!!hihi

    munira sajuti said...

    wahh. lawa pengantin pompuan tuuuuuuuuuuu ! nak kawen jugak la camni. heh

    ardinihumaira said...

    wahh tahniah yunk!

    Anis Aryna Shamsuddin said...

    nnti buatkan vde0 kawen sy pulak ea.. ekekeke. :)

    sjaa64 said...

    @muniraksasa (;

    tgk lah mak sedara sape..ngeeeee,kidding!!

    haah jomlah kawen..hehe

    sjaa64 said...

    @ardinihumaira

    tq kak dini! ^^

    sjaa64 said...

    @Anis Aryna Shamsuddin

    bolehh,xde masalah..nak polish dulu..hehehhe ^^

    Adeela Hime said...

    waaaaaa...bagozzz... ade bakat.. huhuhuhu..

    sjaa64 said...

    @AdeelaHimme

    thanksss =)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...