nuffnang

Friday, March 25, 2011

video kahwin pertama yang aku edit..

salam semua ^^

dua tahun lepas, 2009 kedua-dua orang ibu saudara aku kahwin, sorang bulan 6 dan sorang lagi bulan 7..tapi sayang,bulan 7 tu aku tak dapat balik sebab baru je lagi daftar kat intec dan sangat sibuk, tapi yang kahwin bulan 6 tu aku belum lagi mendaftar dan masih lagi pelajar lepasan spm yang tak ada apa-apa nak buat...memang banyak la aku tolong mak cik aku,hias itu,ini,jahit manik buat gubahan dan tolong dia beli barang hantaran..bestkan...tapi untuk mak cik aku yang aku tidak dapat pulang,aku ada buat video khas untuk dia,jom tengok!!!


lambat loading??bolehla terus ke  sini

aku adalah edit beberapa video lagi,tapi ni memang yang first video kahwin..amacam??okey tak bagi amatur??komen la sikit..hehehe =D

 aku tahu banyak lagi kekurangan yang perlu diperbaiki kan...apa yang penting,tuan video ni sangat suka dan terharu dengan apa yang aku buat..hehehe..tetiba rasa nak kawin,hehehe,gatal betul belajar tak habis lagi calon tak de lagi nak kawin hape!!

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...