nuffnang

    Tuesday, March 22, 2011

    keputusan rasmi SPM 2010 diumumkan esok, 23 MAC 2011

    salam semua ^^

    penantian semua calon SPM 2010 akan berakhir esok kerana keputusan rasmi akan dikeluarkan esok,23 mac 2011 pukul 10 pagi..semua pelajatr boleh mendapat keputusan di sekolah masing-masing atau memeriksa keputusan dengan menggunakan sms atau online..


    semoga semua adik-adik berjaya dengan cemerlang dan melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati :) sudah pasti masing-masing tidak keruan kan??terasa berdebar-debar untuk menanti hari esok,hari yang pasti penuh dengan sejarah..mungkin ada yang menangis kegembiraan namun ada juga yang kesedihan...mungkin juga terlalu gembira berjumpa rakan-rakan dan guru-guru setelah sekian lama tidak berjumpa..


    teringat pula peristiwa ketika aku menunggu saat keputusan diumumkan...beberapa hari aku rasa resah gelisah kepala asyik memikirkan keputusan spm...berjayakah aku??apakah kos yang akan aku ambil??sambung belajar atau kahwin??ohh,bermacam-macam persoalan bermain dalam kepala saat-saat menunggu keputusan diumumkan..


    malam sebelum keputusan diumumkan aku tidak boleh tidur,ini serius...aku asyik berfikir tentang apa yang bakal aku hadapi keesokan hari..parah kan??mungkin juga ada yang mengalami keadaan seperti aku...walaupun keluarga aku nak ikut sama,aku berkeras nak pergi dengan kawan-kawan naik bas je..memandangkan sekolah aku di kuala terengganu dan aku tinggal di setiu aku telah berpakat dengan beberapa orang rakan untuk pergi bersama-sama..tapi akhirnya aku pergi 2 orang je,dengan kawan aku yang tetiba je mesej pagi tu..*erkkkkk,tidak terkata......suka (^__^)


    cakap dengan mak siap-siap,kalau result tak macam diharapkan,jaa akan balik lewat tapi kalau jaa balik awal maknanya tu tandanya gumbiraa...alhamdulillah,keputusan spm aku berjaya membuatkan mak ayah aku senyum sampai ke telinga namun aku pergi beronggeng dengan kawan-kawan lepas ambil keputusan di sekolah..kami pergi makan-makan dan jalan-jalan sebentar..padahal,sebelum aku ambil result lagi dah berduyun-duyun orang call nak tau..waaa,terasa diriku begitu dihargai..


    terima kasih kepada mak ayah dan keluarga yang telah mendoakan kejayaan aku, guru-guru yang penat lelah mengajar dan kawan-kawan yang sentiasa membantu seandainya aku tidak tahu..terima kasih semua...tanpa anda,aku tidak mungkin berada di sini...oh,melalut di sini...


    ALL THE BEST TO YOU GUYS!!!


    suka??bolehla 'LIKE' =D


    18 comments:

    Unknown said...

    tak sabar nk tgk ranking sekolah saya nnt. huhu

    Biela Yusoff.. said...

    yaAllah kak jaa..takutnya esk...

    syazwani said...

    doakan result SPM wanie~

    Rin Saharina said...

    esk eh kuar reslt spm?
    adik yg nk amek reslt,ririn yg cuak gler ;(

    Tulus Sweet said...

    ah sudah...apalah adik2 kita tengah buat skunk ni kan??! haha. jangan kuar masuk toilet sudah... hehe

    Miss Yaty said...

    adik miss yaty ada jugak amik spm..semoga mereka yang amik spm dpt keputusan yang cemerlang thun ni kan..

    sjaa64 said...

    @Biela Yusoff..

    xyah takut2..insyallah boleh er :)

    sjaa64 said...

    @syazwani

    all the best wanie!!moga berjaya..hehe

    sjaa64 said...

    @saharinasaharudin

    haah,esok kuar result :) mmg lah cuak kan,spm kot..hihi

    sjaa64 said...

    @tulus sweet

    tu la kan..hehehhehe,tak keruan da skrg ni..hihi

    sjaa64 said...

    @Miss Yaty

    tu lah...doakan semuanya dapat result yg okey :)

    sjaa64 said...

    @Dawa

    rangking sekolah tu mmg penting gakk tuh..hehe

    Biela Yusoff.. said...

    kak jaa...biela tag kak jaa biela join contest http://mimieazam93.blogspot.com/2011/03/contest-cipta-1-kisah-lawakkisah.html..hehe..

    Biela Yusoff.. said...

    kak jaa...biela tag kak jaa biela join contest http://mimieazam93.blogspot.com/2011/03/contest-cipta-1-kisah-lawakkisah.html..hehe..

    Biela Yusoff.. said...

    kak jaa...biela tag kak jaa biela join contest http://mimieazam93.blogspot.com/2011/03/contest-cipta-1-kisah-lawakkisah.html..hehe..

    Hairil Rizal said...

    Salah sorang yg dub dab dub dab tunggu keputusan esok ialah....


    Adik Warlord!


    Best nyakat dia jap lagi ni...

    sjaa64 said...

    @Biela Yusoff..

    okey thanks :)nnti kakja jenguk ::

    sjaa64 said...

    @Hairil Rizal

    wah2,adik pun sama ek :)

    hehehehe,pi nyakat dia..tengah berdupdapdupdap tu..hihi

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...