nuffnang

    Wednesday, March 23, 2011

    sekolah menengah sains setiu...wujudkah??

    salam semua ^^

    hari itu ada desas-desus pasal pembukaan sekolah menengah sains setiu,sedah tentulah di setiu kan..bertambah lagilah jumlah sekolah berasrama penuh di terengganu kan..namun begitu berita itu kurang mendapat kepastian sehinggalah aku mekihat sendiri semasa aku pulang ke setiu minggu lepas..wah,makin majulah setiu macam ni..hehehehe :)

    sekolah ini baru sahaja dibuka namun masih banyak yang baru hendak ditubuhkan,biasalah sekolah baru kan..dah lama juga sebenarnya aku tidak berjalan-jalan di setiu,maklumlah sejak tinggal di selangor ni..hhehehehe =p

    aku dapat lihat banyak perubahan di setiu,tahniah diucapkan...walaupun tidaklah semaju kawasan lain namun sudah banyak pembangunan dan kemajuan yang boleh dilihat pada hari ini berbanding suatu masa dahulu...banyak kedai-kedai baru dibuka dan dibina,pusat komuniti dan kemudahan boleh didapati di sini..takm perlulah aku ke kuala terengganu setiap kali hendak berurusan =D

    setiu selamanya..hehehehehehe~

    suka??bolehla 'LIKE' =D

    2 comments:

    ardinihumaira said...

    InsyaAllah nanti sekolah tu makin maju ;)

    sjaa64 said...

    @ardinihumaira

    hehhehe..sekolah baru buka kan :)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...