nuffnang

    Sunday, March 6, 2011

    new header and template..yeay!!


    Assalamualaikum ^.^

    malam tadi tengah buat math,terasa nk bukak SB dan dpt notification yang header sudah siap.. yeay!!hahahaha :) terus tak sambung kerja menghadap SB,komen-komen dan pasang new header...
    aku ni dahla tak reti dalam bidang edit mengedit ni.. haha,header dulu pun aku guna photoscape je.. lagipun semalam bila aku resize header tu jadi buruk gila..grrr!!!

    lepas pasang header ni,aku godek2 sikit adjust colour and template..nilah hasilnya..wink2...header ni bukan aku buat,tapi kawan baru fakhrul yang edit,kreatif kan?? terima kasih daun keladi ye,appreciate it much2 (^_^) nak mintak kepakaran dia buatkan untuk korang???terjahlah dia..heheheh...

    p/s: komen sikit template n header ni...memang aku suka warna pink xde masalah kan =D


    suka??bolehla 'LIKE' =D

    18 comments:

    SyedGraphix Dot Com said...

    lawaa lahh :)

    sjaa64 said...

    @SyedGraphiX

    thanks adik syed...kahkah..pasni mintak hang lak wat header :)

    Mysara Ab Rahman said...

    cantik!!

    sjaa64 said...

    @mysara
    thankss :)

    SyafzMagz.com said...

    cantikk!!

    jom singgah SyafzMagz dot com

    sjaa64 said...

    @SyafzMagz (Yen)

    mekasihh~

    Biela Yusoff.. said...

    comella kak jaa...nk gak...huhu...

    CiK JaCObS said...

    cantik header baru 2..lpas ni blh ar nk order se...hehehe

    muhammadnuraizuddin abdulrahman said...

    lawo2..

    sjaa64 said...

    @Biela Yusoff..

    kak ja comel??hahahhahaha..ngee =p

    sjaa64 said...

    @CiK JaCOb'S

    heheh..org buatkan hehe :)

    sjaa64 said...

    @muhammadnuraizuddin abdulrahman

    tq2 :)

    Biela Yusoff.. said...

    huhu..kak jaa cmel n header pon comel..sweet g2..

    akufakhrul said...

    ok...bai...Hahahhahaa...mata saya dah xnmpk ape dh..

    sjaa64 said...

    @Biela Yusoff..

    hahhaha..xyah puji lebih2..ngeee, nak blanja coklat ke??huhu

    sjaa64 said...

    @Fakhrul1409

    tak nmpak ape2??asal lak??

    akufakhrul said...

    Hahahah..mata tbe2 skit asenya

    sjaa64 said...

    @Fakhrul1409

    pulak dah..ala,cian er dia =p

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...