nuffnang

    Saturday, July 17, 2010

    aduh,sakit seluruh badan

    pertandingan wajadiri tinggal beberapa hari je lagi...oh,tiap2 hari ade praktis silat..penat wooo...habis lebam2 seluruh badan dah ni...bukan setakat tu,semalam kakiku dah terseliuh gara 'flying kick' WAAATCHA!!!!!
    dh xboleh jalan dengan betul..aku tahan je sakit,tapi bila balik nangis sorang2 dalam tandas masa mandi n dalam bilik...huuuuwwwaaa...

    aku xnak la manja2 dan tunjuk kat semua orang yang aku sakit..aku taw,semua orang sakit,ada tersalah urat,terseliuh lebam sana sini...tu dah memang adat kn,so terpaksalah terima...xpe selagi hayat dikandung badan..lagipun sikit je tu kot...

    huhu,petang2 praktis kat akasia,malam kat cemara...tapi hari ni memang penat sebab pagi2 dah joging taman sepatutnya 10 round tapi aku buat dalam 7 je kot sebab kaki dah sakit sangat..dah xtahan lagi...huhuhu,sedihnyer...xdapat nak perform yang terbaik sebab masalah ni la...tapi hari ni ok la sbb dah tukar formation flying kick tu jd sepak pinang je...hum,aku terima je apa yg jurulatih cakap...

    penat sangat,tadi luka dekat lidah..poor my taste buds..huhuh,gigiku tergigit lidah..sakit wooo :(
    berdarah2,tapi aku tahan jer...ok nak tidur sekarang...sakit badan...esok ada lagi petang ade high-tea dekat kl tower...yeye..I LIKE!!!bestnyer dapat spend time pi jalan2 pulak...nak tidooooooooooorrrr...penattttt!!!

    6 comments:

    velasrizal said...

    xpe, sakit tu sbnrnye cara buang dosa..


    Jersi Baru Arsenal Musim 2010/2011

    sjaa64 said...

    velasrizal- yela...harap macam tula..
    think +VE AIYAKKK:)

    nizam said said...

    makan slow2 la..
    gaduh nk g mano gak...

    dinda.teJa said...

    penah guna kijang kick x?

    sjaa64 said...

    nije- bukan sbb mkn laa...kne tyme silat..huhuuhh

    sjaa64 said...

    dinda.teja-kijang kick xpenah lagi..huhuhu

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...