nuffnang

    Sunday, July 8, 2012

    sakit --,--

    Assalamualaikum............


    selamat malam semua, lama dah tak update blog....makin hari makin malas dan takde mood...hohooo...12 days to Ramadhan, waa...tak lama dah kan, rasanya baru sekejap makanya dah setahun aku kat bumi Jakarta ni...macam-macam benda dah aku lalui sepanjang setahun di sini....dan seperti biasa dalam kehidupan pasti ada pasang surut, gembira sedih kannn....


    tak sabar nak habis semester 2, tahun pertama sebagai medical student..Alhamdulillah, 4 more years ti go, insyaAllah...pray for me my dear friends :D

    aku tak boleh nak update panjang, esok PBL dan 2 exam practicum...pagi ni baru start buat pbl dan study pun belum...gila kan??memang gilaa....semalam aku keluar teman kawan shopping sampai petang, pastu malam keluar makan penat tido...pagi ni baru start everything...pagi ni makan bubur ayam dan aku sakit perut gilaaa ulang toilet lebih 10 kali :'( ni yang malas nk makan luar ni..


    sebab tu tak bole nak fokus, asyik sakit perut jee..aihhh...doakan gua sembuh..kbai!

    No comments:

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...