nuffnang

Wednesday, November 24, 2010

KARISMA : day 4

hari ni pagi-pagi kami ke intec tengok tae kwan do (pagi la sgt,citt* padahal dah hampir 11 daa)huish,seram jugak yep ada yang kena sepak berdarah-darah lagi,pengsan,pucat,pening semua ada...huish,dah memang macam tu kan,ape boleh buat...aku ambil sebarang gambar pun untuk hari ni,lupa..ops!!haha :p

pergi carik lecturer,tp semua tade..huihui..malang betol la nasib, bila nak start buat experiment nih..kalau aku xbuat,sia-sia je la aku membuang masa kat sini padahal game dah abess...aku kena jugak siapkan sebelum balik..by hook or by crook!!okey xde lecturer ape lagi pegi makan je la dekat alm kafe..wahahahhaha,xde keje ann :D

malam keluar lagi tengok basketball pempuan kat induk,wah diorang menang!!!xsia-sia aku menjerit bagi sokongan bagai nak pecah suara aku...mantap beb,diorang boleh masuk final walaupun psyco gila sebab penyokong perlis ramai...semua atlet turun sokong agaknyer..kitorang kena dtg sendiri,tu yang xramai sgt..bus pon ade jugak provided..tp susah ma~

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...