nuffnang

    Wednesday, November 24, 2010

    KARISMA : day 3

    hari ni dah tak main dah. .(T_T)...ape lagi kitorang geng futsal dah rancang pegi bowling pukul 10 pagi...yang lawaknya aku pergi mesej jgn lambat!!padahal aku yang kol 10 masih tergolek atas katil..malasnye!!kesian aida terpaksa makan sorang-sorang kat bistro setelah stengah jam tunggu kitorang...si dayah n al lagilah xbangun-bangun sampai kitorang dah habis main smua..haih..ape lagi enjoy 5 orang je la...



    yeah dapat ais-krim mcD free ratu longkang belanja..muahahahaha..jgn marah yep,anyway thankss :D lepas bowling pergi makan dekat syeksyen 2 dan pergi induk tengok basketball...nasib baik hari ni dapat kereta pinjam,thanks yep..xde la kitorang terkejar-kejar bas..penat wei,dahla uitm tuh besar gedabak!

    petang pergi tengok basketball kitorang stay kat sana dari pukul 3 petang lagi..semangat x..haha :D

    pukul 3 tu game p.pinang lawan ape ntah..tp diorang menag la..yang lawaknya aku pergi snap pic belakang,orang tengah ambik kat depan..sorry yep..hahaha,ampun~

    aku suka pic ni..red+blue..mentang-mentang aku xpakai merah biru kena ambik pic korang..hahahaha
    ni game intec vs perak..yang ni intec kalah lor,uh sengit jugak game nie..nak buat cmne  xdapet den nak nolong :p

    balik bilik dah malam,mulakan hari esok bajet nak buat unit 6 sampai siap sebelum balik cuti sem...chaiyyok!!




    1 comment:

    Aida Azryn said...

    Whoa! main bowling! :)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...