nuffnang

Saturday, November 5, 2011

selamat hari raya aidiladha 2011

Assalamualaikum....

nak wish kat korang 'selamat hari raya Aidiladha' tak kiralah kat mana pun korang sambut, dengan keluarga ke, kat kolej ke, dengan keluarga angkat ke...ataupun di perantauan macam saya..heehe..nak wish tu je :)




tadi kawan-kawan buat sedih lepas solat maghrib berjemaah..heehe, mungkin teringat kat keluarga kot...biasalah tu, dengar je takbir terus akan rasa syahdu kan...padahal kat rumah macam biasa je...tapi kat sini rasa sayu sangat...insyallah esok kalau takde aral melintang nak pergi KEDUBES (kedutaan besar malaysia) takdelah sayu sangat raya atas katil je..eeheehe, semoga best!


p/s: sorang pun tak angkat saya call (T_T)  sedih okey...mungkin tengah busy~




Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...