nuffnang

    Sunday, July 3, 2011

    kursus biro tatanegara di pantai remis

    Assalakualaikum...

    aku masih lagi dalam mood bercuti baru lepas exam, tadi baru habis 8episod Team Medical Dragon, serius cerita ni sangat sesuai bagi mereka yang bakal jadi doktor...yeah, i'm in love with medical field..tak sabar nak masuk degree, kira-kira dua bulan lagi aku akan jadi budak medik, insyallah =D

    Esok aku akan pergi kursus biro tatanegara di pantai remis, lembah jeram selangor..aku pun tak berapa pasti namunapa yang pasti kena pakai baju putih kain hitam macam bebudak sekolah..wallaweh!!!rindu pulak nak pakai baju sekolah, memandangkan aku dok rumah pak cik aku ni aku minta la pinjam baju sepupu aku yang form 2 tu..ohh, memang besar gedabak!!baru terasa diri ini begitu kecik..

    sepupu aku memang tinggi-tinggi jadi memang payahlah..adoyai, tengok jelah aku pakai baju besar gedabak dahla 4 hari kena pergi dan pakai baju tu...sungguh tidak menyelesakan, tambahan lagi aku tertinggal barang kat rumah pak cik aku termasuklah keperluan macam bedak, sikat, multi-purpose solution..haih!!

    rasanya ni last post sebelum berangkat ke BTN, kejap lagi nak layan bola Malaysia lawan Taiwan.harap-harap Malaysia menang!!!Esok naik bas dalam pukul 2 kat kolej tapi aku mungkin pepagi dah sampai kolej sebab pak cik aku kan kejee...pagi-pagi lagi da kena terpacak kat situ, tumpang lah bilik memember yang tak balik kan...


    harap-harap BTN best!

    3 comments:

    Hanim Mahali said...

    Pantai Remis tu dekat je dengan rumah akak... Good Luck!

    Areyoudys said...

    as salam..

    semoga berjaya ;)
    BTN dekat je dengan kampung pakcik.

    =)


    Teknologi Cas Bateri Guna Air (RM 48)

    Ardini Humaira said...

    harap2 best kan :)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...