nuffnang

Monday, February 28, 2011

oh..rindu nok balik ganung.. ;'(

tetiba je rasa nak balik.....dah hampir 3 bulan tak balik ni....
arh,rindu ngan korang.....aku ada 3 adik,semua nakal......
nakal-nakal pun aku sayang...wuuuuuu =p
sila sayang kakak ni okey :)
adik-adik aku semua comel kan??mcm kakak dia lah!
satu-satunya adik lelaki...ni mmg nakal tahap  kuasa 10...



my lovely mum!!oh,tembamnya pipiku :) 
oh,itu url blog lama..sape penah tgk??pasti tidak...
guna xsampai sebulan,bunyi mcm gedikk sgt



siblings and cousins yg sangat rapat...tiap kali balik rumah tok mesti pergi tasik,ciitt,bukan mancing pun..tengok air ngan sawah dah cukup..okeyy,bulan 3 ni nak balik!!! rindu terengganu pulak =D


sepupu yang paling rapat kat sawah tu :),tiap kali balik mesti asyik nak berdampingan ngan kak jaa je kan, nak ajak pi tasik lah tu..okey budak ini pun nakal...tapi sebab kecik lagi,kenakalannya belum terserlah..

oh,alang-alang korang masuk blog ni,ape kata pergi jenguk blog satu-satunya abang aku : nizam hahahha,promot jap =D dia start buat blog pun lepas jeles tengok first cek nuffnang aku sampai umah...nak jugaklah tu..hehehehe~

p/s: esok saya exam lagi..doakan saya kawan-kawan,much love =D

suka??bolehla 'LIKE' =D
Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...