nuffnang

    Monday, September 3, 2012

    suatu kisah sebuah cerita...auchh!! sakittt :(

    Assalamualaikum...

    Cuba teka saya kat mana, cuba tekaaaaa..hehehe..saya tengah duduk di atas kerusi merah menghadap pintu yang terbuka luas dan di dalamnya ada seorang pelajar berbaju kurung dan bertudung putih berkain biru..baju sekolahlaaa...kat depan saya ni ada satu tv dan siaran wanita hari ini sedang terpasang....ada banyak gambar gambar dan artikel  berkaitan kesihatan kat depan mata..


    Ada orang tua muda,perempuan lelaki semua ada...ermm saya sebenarnya tengah menunggu turn untuk masuk jumpa doktor kat klinik sg tong ni..kenapa saya di sini?? kenapa saya nk jumpa doktor? saya sakit apa?bukankah saya seorang yng sangat tidak suka ke klinik dan berjumpa doktor? 

    Meskipun saya bakal doktor,insyaAllah dan hospital bakal menjadi rumah kedua saya, saya tetap tak suka ke klinik...bahahaha...bukan takut cuma tak nak...apa barang nak takut kan...tapi itu kisah dulu laa...kini dah makin suka  ke klinik or hospital sebab nk tengok cara doktor bekerja...

    Aku masuk, disuruh berbaring....sebelum kena cucuk, doktor cakap "awak nnti krja cucuk orang jugak, apa salahnya rasa bagaimana sakitnya kena cucuk sekali sekala"hehehe...aku dibius,ohhh..sakit...sebelum cucuk baca bismillah :D

    Dah siap.. aku tak lupa ucap terima kasih pada doktor dan nurse...itu pun dah cukup bermakna pada mereka menunjukkan yang hasil kerja mereka dihargai...hanya sepatah pperkataan itu sahaja dah boleh menukar mood dan suasana...

    Ok...saya sakit apa?itu rahsia..siapa yg follow twitter mungkin tahu,hiks...till then, thanks for reading!

    -via blackberry..ngeh2

    No comments:

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...