nuffnang

    Monday, September 10, 2012

    semester 3, tahun 2...

    bismillah...assalamualaikum........

    sangka tak sangka, saya dah masuk second year medical school...alhamdulillah!!!hari ni akan mula kelas pertama tahun kedua dan semester 3....dah setahun rupanya dekat jakarta ni, sekejap je kannn, sekejap jeee..heheeee...


    malam tadi kami dapat ahli keluarga baru kunang-kunang, dengan adik2 junior yang baru masuk tahun ni...yeay! dah senior sekarang!hehehe :p


    semoga semester ni aku jadi lebih rajin belajar, lebih fokus dalam kelas, elak bertangguh, jaga makan minum kesihatan, buat banyaaaak kebaikan dengan orang dan amal sebagai bekal buat diri kelak dan masa aku lebih terurus dengan persatuan yang aku join, usrah a.k.a my second family dan study...sibuk dengan urusan luar bukanlah alasan kita nak berjaya dalam pelajaran kann..bak kata akak senior malam tadi, kumpul sebanyaknya ipk/cgpa.hohooooo....chaiyok!


    insyaAllah semakin meningkat tahun aku tahu aku dah semakin matang, dah faham banyak benda....semoga aku dapat menjadi seorang yang bermanfaat dan berbakti kepada orang lain.."erti hidup pada memberi" semakin kita memberi, semakin banyak yang kita akan dapat, aku yakin!!

    bismillah!nak masuk kelas, mula dengan urogenital blok 10 ^^


    1 comment:

    Unknown said...

    subhanallah. makin kita memberi, semakin banyak yang kita akan dapat. InsyaAllah! :) goodluck sem baru kak! :)

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...