nuffnang

    Tuesday, June 19, 2012

    kayuh speda di tengah panas

    Assalamualaikum.........


    perhhhh.....panas dan berpeluh...bukak kipas kuat-kuat hadap muka,fuuuuuuuu~ 

    esok aku exam praktikum anatomy blok 8, blok cardiovascular berkaitan jantung dan sistem sirkulasi darah dalam badan termasuk artery dan vena....aku sebenarnya baru balik dari mengayuh basikal atau orang Indonesia panggil speda, aku mengayuh dalam kepanasan terik mentari..mantapss gilaa mentari terik kat sini...pinjam basikal housemate, aku takde basikal niat nak beli tapi tak jadi sampai sekarang...heheee



    gambar hiasan: google

    pagi tadi aku pergi kampus walaupun hari ni takde kelas dan exam sebab nak siapkan laporan praktikum physiology, fotostat soalan dan buat study group...oh ya!! sekarang ni aku ada new study group with local students, aku rasa best dan sempoi dengan diorang, makin mantap la bahasa gaul aku kan..wkwkwkwk :p boleh pulak dia hantar report tertinggal satu prakticum, so kene buat balik nasib dosen baik suruh buat balik,heee...


    nak dijadikan cerita kitorang dah siap buat report tu dan nak pergi print, bila dah siap print tertinggal flash disc a.k.a pendrive dekat tempat print...satu hal lagi dalam tu ada video anatomy yang aku nak study buat exam esok :'( bila balik baru perasan tertinggal dahla nak contact kawan aku tu susah sebab phone dia sekarang ni tengah ting tong, dia cakap nak banting phone tu..heheee...


    so, nasiblah ada kawan yang belum balik suruh dia ambil tapi aku kene pergi ambil jugak dengan dia...yeayy!! alhamdulillah dapat jugak aku belajar anatomy dengan video tersebut...terima kasih kawan..heheee :) nasib tak hilang kan...


    itulah kisahnya kenapa aku panas dan berpeluh kayuh basikal di tengah panas...hahaaa...macam takde benda nak update kan, tapi takpelahh..saja je nak share, tak boleh tulis cerita rekaan atau apa-apa fakta sebab entry sebegitu memakan masa yang lama....cerita pengalaman ringan ni saja nak share sebelum start study, heee...


    terima kasih sudi baca, doakan dapat cadaver cantik ehh...doakan dapat jawab soalan esok :D



    2 comments:

    Ardini Humaira said...

    ooo speda tu basikal rupanya :D

    muhsin.aminudin said...

    naik basikal kat bukit2 lagi penat. penat gile.

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...