nuffnang

Sunday, October 3, 2010

kami geng sesat!!

semalam lepas zohor kitorang pergi beraya kat gombak ,rumah atik ramai2..
masa nak pegi mula2 dah salah jalan da...
kitorang paling lambat sampai dalam ramai2 ni...

kat rumah atik

lepas tu,kitorang gerak pergi rumah terbuka fazrin,kalau tak silap nama dia..
student intec jugak tapi program ausmat...
time kitorang pergi tu dah simpan semua benda tapi makanan still ada la...


bergambar dulu~

selepas tu kitorang pergi pulak rumah yaya..hmmm,3 rumah hari ni..memang mantap habis r..
padahal keesokan harinya da exam ielts...ni semua muka2 tak bersalah...
mantap kan kitorang???wakakakakak~

balik pun salah jalan jugak..siap turun tanya polis kat kl lagi..masa tu dah dalam kol 9lebih da...
apelagi,sampai bilik dah dalam pkul 10 lebih..hmmm,mandi2 tidorrr..zzzz

xboleh tidur lambat coz ada speking exam..
Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...