nuffnang

Monday, August 30, 2010

kenapa kau selalu hadir dalam hidupku??

dari aku kecil sampai sekarang dah besar panjang x habis2 kau datang mengekoriku..mana aku pergi kau nak ikut..haish,susahla macam nie..xboleh tengok orang duduk senang sikit, mulalah datang nak menggatal,nak mengusik...dahla makin hari makin susah nak faham dengan kau ni...walaupun aku xsuka dengan kau,tapi aku terpaksa terima kau dengan rela hati...apelah nasib aku~

**********************************************************************************



masa aku kecil yakni sekolah rendah,engkau tidaklah sesusah ini untuk aku faham..
tapi bila aku dah naik sekolah menengah sampai peringkat sekarang,kau makin susah untuk dimengerti..mengapakah???adakah kau telah berubah???
atau akukah yang tidak berubah-ubah??adakah fikiranku masih seperti kanak-kanak sekolah???atau apekah yang meracuni fikiran aku..aku pening2,konfius antara fantasi dan realiti....hmmmmmm~


**********************************************************************************

boleh tak kalau kau nak datang menggedik,menyusahkan aku...kau bagi warning awal2,kau cakap terang2 dan jelas2......kau jangan bagi aku pergi jalan2 dengan orang lain...
keluar makan dan buang masa dengan orang lain....ni tetiba hujung bulan kau datang,beramai-ramai,ni yang buat kepala aku jadi pusing nak memikirkan kau..haish..


**************************************************************************

tapi aku tahu kehadiran kau dalam hidup kau bukanlah berniat untuk menyakitiku
bukanlah berniat untuk menyusahkanku dan bukan untuk menganggu aku
tapi kau datang dengan niat yang ikhlas,nak menolongku...
walaupun aku benci kau kadang2 tapi aku terpaksa sayang jugak dengan kau..
kalau kau xde dalam hidupku,lagi la aku lalai,leka,main2...

THANKS A LOT MY DEAR 


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


TEST
*
*
*
*
*
*
EXAMS


actually minggu ni ade 4 test menanti sebelum cuti raya..dahla fikiran  asyik ingat rumah je,cmne nak fokus ni...esok test bio,sempat melalut kat sini...test ni penting sgt taw,bila dah baca banyak pun masih bnyak yang x ingat..adeh,wish me best of luck...

jgn lupa doakan aku,sayang korang <3


Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...