nuffnang

    Wednesday, February 8, 2012

    Balik kampung..ohhh...balik kampung

    Assalamualaikum........


    sape sekarang tengah cuti semester??put your hands up!!!heeee...saya sekarang tengah bercuti semester selama sebulan dan masa ini adalah masa yang paling sesuai untuk pulang bercuti di kampung..kalau tidak bila lagi??kepada anda, anda dan anda yang sedang exam, masih ada kelas bla2, selamat meneruskan perjuangan saya ucapkan, dan kepada yang tengah bercuti seperti saya, selamat berlibur saya ucapkan..heehe xD



    pagi semalam dalam pukul 6 lebih saya dan 2 lagi kawan bertolak dari rumah menuju ke Soekarno Hatta airport...pak cik teksi tu tak tahulah kenapa datang awal sangat, dia datang pukul 5 lagi, saya dah pesan teksi pukul 6..hadoii, bila ditanya dia cakap memang kalau nak pergi airport teksi akan datang awal...bagus jugak, tapi macam kesian je sebab dia tunggu dekat sejam lebih dahla pak cik dah agak berumur *ciri-ciri empati ada di sini..haha*


    breakfast dulu dengan nasi goreng.. thank you Haz!!! :D


    Farah dengan Haz, budak comel yang selalu menemaniku..bahahaha...diorang bangun awal, sempat masak nasi goreng, farah kejut pun dalam pukul 5.20 masa tu tinggal nak packing barang-barang terakhir jela...nasib baik semuanya ok saja :D


    Apa yang lawak ialah bila dah sampai dekat airport tu, turunkan barang dari teksi dan bayar, orang yang dekat situ tanya nak pergi mana, kitorang cakaplah Malaysia...pastu dia cakap ni terminal untuk domestik, kalau international kena pergi terminal dua...haaha, ok sangat lawak! nasib baik pakcik teksi tak blah lagi, kalau tak rugilah nak cari teksi lain...kitorang pun satu, tak usha dulu terminal mana main redah je!!



    couple of the day! wina and Ali :)


    ok beria Ali Husin suruh aku masukkan gambar ni dalam blog, kahkah...blog ni takdelah ramai sangat pun baca, bukan blog artis...tapi atas permintaan artis aku tetap akan masukkan gambar ni dalam blog cikai ni...ehem ehem ehem, kepada anda di luar sana yang rasa berkenan dekat Ali Husin ni bolehlah komen kat bawah ni ataupun kalau malu boleh emel dekat aku cakap nak berkenalan dengan Ali, nanti aku boleh settlekan...takpe, Ali ni mat romeo korang pasti tak akan menyesal punyaa..haaha.. *Ali jangan marah okeyh-JK =P




    my ticket :)



    Rajinkan mereka??ehem2....


    aku memang menggemari posisi di sebelah tingkap sebab aku suka sangat menikmati keindahan alam semasa berada di atas terutama bila lihat rumah-rumah, manusia dan kereta jadi kecil seperti semua..masing-masing melakukan tugas sendiri...kemudian lihat gunung ganang, laut dan awan...subhanallah!!!aku sungguh kagum dengan ciptaan Allah S.W.T yang cukup sempurna ini...walaupun dah banyak kali aku tengok benda sama tiap kali naik kapal terbang, tapi setiap kali aku akan rasa sangat teruja dan kagum...tadabur alam (^_^)v



    aku ada mengambil beberapa keping gambar tadi sepanjang perjalanan...

     masih lagi di Jakarta, baru berlepas :)



     saya di sebelah sayap lion air -,-'


    sukaaa sangat xD




     berada di atas awangan..Subhanallah, cantik!





    kalau kita dari bawah, dongak ke atas pemandangan macam ni kan...tapi ni dari atas ke bawah pun macam ni jugak...sukaa sangat gambar ni, ohh awan berkepul-kepul...


    dalam pukul 12.25 waktu Malaysia kami sampai di KLIA, alhamdulillah....pak cik dah tunggu dari awal, sebelum pukul 12 lagi kat balai ketibaan tu, dah bosan dengan sepupu sekali tunggu...huhuhu, diorang siap dah round kawasan dah...rasa kesina la pulak...




    nah bukti...heehe :P


    sekarang ni masih di Klang rumah pak cik, ok saya ada dua pak cik yang tinggal berjiran di sini, jadi tidur dua malam kat sini, satu malam satu rumah..esok baru balik Terengganu..yeayh!!tak sabar~



    p/s: sejak balik asyik makan je..hohoho


    6 comments:

    NIZAM said...

    Hai Jaa,

    Selamat bercuti :))

    syira syah said...

    tinggal seminggu je lagi cuti :(

    abgDude a.k.a kai said...

    bestnya dia naik kapal terbang...
    tah bile la sy dpt naik...
    xkan dpt kot...

    ==New Entry==
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/02/extended.html

    =Jom Join====
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    Syazwan Che Deraman said...

    happy holiday kat.

    sjaa64 said...

    @nizam- hi nizam, thank uu :D


    @syira syah- alalalalala...kan da cuti lamaa..

    sjaa64 said...

    @kai- nanti2 adalah tu..heehe..thanks for reading!


    @syazwan- thank u ;D

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...