korang pernah x ada problem sign in blog??haish,benci betoll la beberapa hari ni xdapat nak sign in blog ikut google chrome..so terpaksalah ikut alternative mozilla firefox tapi masih ada problem xdpt nak comment on post..sorry la my dear friends,hanya boleh update blog dan chat ajee..xboleh nak komen2..sedihh taw!!sape taw cmne nak selesaikan problem nih!!dah penat godek-godek mr.google..help me plizzzz T_T
hari ni last day karisma,tahniah INTEC sebab berjaya mendapat 1emas,1perak dan 1 gangsa untuk tae kwan do..ok la tu sebab penyertaan 6 orang je..basketball perempuan dapat naib johan..yang lain xpasti la pulak..lepas je habis final basketball perempuan terus tengok lelaki :p
ni team UITM shah alam...tahniah utim shah alam johan kedua-dua sekali..intec perempuan pun kalah ngan diorang..lelaki shah alam menewaskan perak :)
aku suka betol la tengok diorang smua ni main...haha,tangkas dan ada skill..tengok laki main baru best!!!haha..aku suka tengok mamat nih,badan kecik je,tapi main mantap wooo..like it!!(harap-harap xde pemain ni yang baca blog aku :p)



