nuffnang

    Tuesday, August 27, 2013

    terima kasih :(

    tergerak hati nak buka. tetiba terbaca..

    tak perlu pun nak mention sesiapa. tak perlu pun nak mention tentang apa.
    aku bersusah payah buat benda tu..aku google, aku tanya orang, aku call.
    bukan nak mengungkit. bukan masalah menolong tapi masalah dia lain.

     i try my hard to help you. then what had u done?
    kau mengungkit yang aku dulu pun pernah buat benda tu.
    memang..aku dulu kaki bola, pagi-pagi bangun bukak tv tengok bola
    aku pergi stadium bersorak macam orang gila tak ingat apa..
    memang pun. aku tak pernah menafikan benda tu


    tapi kenapa nak ungkit?
    kenapa nak membezakan?
    kenapa nak cakap aku boleh kau tak boleh?


    astaghfirullah. aku sedih.
    sedih sangat.tak sangka T_T

    salah ke aku nak kau jadi baik?
    salah ke aku taknak kau buat benda tak baik?

    aku nak kita sama-sama berubah.
    aku tak kata benda tu salah.
    aku cuma kata kalau boleh elak kita elak.

    aku sedih kau labelkan aku begitu.
    aku tak sangka kau labelkan aku macamtu.

    sungguh aku takpernah berniat walau sedikit pun nak melukakan hati sesiapa.
    aku hanya mahukan yang terbaik, bukan untuk diri aku sendiri tapi kau juga.

    mungkin hati aku belum cukup bersih.
    baru disentap sedikit dah nak terasa.
    Allahu aku lemah T_T

    tapi apa aku nak cakap, terima kasih
    kau telah menyedarkan aku
    kau telah menyentapkan aku

    aku bukanlah orang baik
    aku bukan juga yang terbaik.
    namun aku nak berubah jadi baik.


    semoga Allah lapangkan hati aku.
    mungkin ini teguran halus dari Allah.

    terima kasih ya Allah ^^



    No comments:

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...