salam semua =D
hari tu kami pergi makan kat kafe dan tengok mak cik ni ada jual biskut yang comel-comel..macam-macam bentuk dan corak yang cantik..heeee,kami pun bercadang la nak beli..dah agak mesti rasanya kurang sedap,jadi diorang lukis cantik-cantik pastu jual..huhuhu (^_^)
waaa..nice right??kami belikan untuk untuk satu sama lain..hehe,kelakar la jugak..walaupun rasanya kurang sedap,namun kami telan jugak..erm,don't judge a biscuit by itd feature..hehhehehe..
tu je,just a simple and short entry (^_^)
suka??bolehla 'LIKE' =D




