nuffnang

    Showing posts with label biskut. Show all posts
    Showing posts with label biskut. Show all posts

    Friday, March 18, 2011

    comel sangat biskut ni..sayang nak makan!!

    salam semua =D

    hari tu kami pergi makan kat kafe dan tengok mak cik ni ada jual biskut yang comel-comel..macam-macam bentuk dan corak yang cantik..heeee,kami pun bercadang la nak beli..dah agak mesti rasanya kurang sedap,jadi diorang lukis cantik-cantik pastu jual..huhuhu (^_^)







    waaa..nice right??kami belikan untuk untuk satu sama lain..hehe,kelakar la jugak..walaupun rasanya kurang sedap,namun kami telan jugak..erm,don't judge a biscuit by itd feature..hehhehehe..

    tu je,just a simple and short entry (^_^)

    suka??bolehla 'LIKE' =D

    nuffnang

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...